ניהול ועד הבית

רואים אביב כבר בפתח
לחיות בסביבת מגורים פורחת וירוקה

אביב ניקיון וניהול מבנים בעלת ניסיון רב שנים בניהול מבנים וועדי בתים משותפים ומעניקה בפריסה ארצית שירותים כוללים ומקיפים בכל ההיבטים של הצרכים המשותפים הדורשים טיפול מקצועי לניהול ואחזקת בנייני מגורים משותפים, מגדלי יוקרה ומבנים פרטיים.

אנו באביב מאמינים כי ישנה השפעה מהותית על מהלך שיפור איכות החיים בסביבת מגורים כאשר הסביבה מטופחת, נקייה, נעימה, תקינה, פורחת וירוקה. לשם כך, יועצי אביב מקפידים ושמים דגש רב על הבנה מעמיקה של צרכי לקוחותינו להתאמת תכנית ניהול ואחזקה פונקציונלית ומדויקת התואמת את רמת הציפיות והצרכים הנדרשים, כך שתבטיח שביעות רצון מלאה ללא פשרות של נציגי ועד הבית והדיירים.

אנו באביב ניקיון וניהול מבנים, יודעים כי תפקיד ועד הבית בשגרה בין העבודה לחיי המשפחה במגדלי המגורים הנבנים בעשורים האחרונים אשר כוללים מערכות מורכבות ויקרות המצריכות טיפול מקצועי, משאבים וזמן להתעסקויות שונות ומגוונות החל ממערכות המעליות, כיבוי האש, בגינון, בביטוחים, בניקיון, גביית דמי הועד ועד לקריאה ופיקוח על בעלי המקצועות השונים ועוד אינה משימה פשוטה כלל המצריכה מכם זמן פנאי ההולך ומצטמצם בעידן של היום תוך שאתם שומרים על איזון חילוקי דעות הדיירים ושביעות רצונם ובנוסף, ישנו גם הקושי לעיתים להתמודד עם ההתחלפות הרבה של השוכרים מסיבות רבות.

אנו גם יודעים שאתם נציגי ועד הבית מבינים זאת שכיום התנאים השתנו וכאשר נבחרתם ע"י הדיירים ולקחתם על עצמכם מרצונכם ומזנכם החופשי את האחריות על שיפור ושמירת איכות החיים בסביבת המגורים שלכם ושל הדיירים המשימה כיום בניהול, תפעול ואחזקת הבניין המשותף התפתחו ומורכבות מבעבר ולכן, בשנים האחרונות תקופות אלו נגמרות ויותר ויותר נציגי ועד בית בוחרים בחברת ניהול מבנים מקצועית עם שירותים מקיפים אשר מקלה על ועד הבית ומייעלת את אחזקת הבניין ותפעולו. 

אחרי הכל לא תמיד יש לכם את הזמן, הכח והראש לחזור מיום העבודה ולהתחיל משמרת שנייה עבורכם ודיירי הבניין אחרת, סביר להניח שלא הייתם גולשים וקוראים זאת כרגע באתרינו ובשביל זה אנו נכנסים לתמונה. חברת "אביב ניקיון וניהול מבנים" עשירה בניסיון בתחום ניהול ואחזקת המבנים וייחודית בשיטת הניהול שלה, מתייחסת לכל בניין ובניין כילד יחיד המקבל את מלוא תשומת הלב ומתאימה בהתאמה אישית לכל בניין תכנית עבודה בהתאם לצרכיו עפ"י הידע שרכשנו עם השנים וכמובן על פי בקשת לקוחותינו.

חווית איכות חיים
בסטנדרט של המחר

מה היא איכות חיים בבניין מגורים משותף?

קמתם בבוקר התארגנתם מהר ויצאתם מביתכם אל העבודה, המעבר מפתח דלתכם ועד הגעתכם אל הרכב כאשר הקומה שלכם נקייה ונעימה, המעלית הנקייה והתקינה לשימוש הריח הנעים שהרחתם ממפיצי הריח בלובי המעוצב זוהי איכות חיים במקום שבו אתם גרים.

ישבתם בערב במרפסת ביתכם וצפיתם אל מרחבי וחצר הבניין מבעד למרפסת וראיתם סביבה פסטורלית וגינה מטופחת, פורחת וירוקה המטופלת עם שתילים יפים שנשתלו ודשא גזום זוהי איכות חיים במקום שבו שאתם גרים.

שירות זה בטבע שלנו
חווית מגורים בסטנדרט של המחר

מהו שקט נפשי במבנה מגורים משותף?

שאנחנו יודעים שאנו גרים בבניין שיש מי שדואג לו, מי שאכפת לו ומי שמטפל בו. שקיימים הביטוחים הנדרשים לבניין המגורים ולמעליות בו, שיש הדברה קבועה ואין דאגה ממזיקים שונים שפוגעים באיכות החיים שלנו, שמגיע כל תקופה בודק מעליות, כיבוי אש והבניין שלי עומד בכל התקנים הנדרשים, שיש אב בית מוסמך שמטפל בכל המערכות השונות כגון משאבות, גנרטור ועוד. 

כאשר עבר בלובי שכן וטפטף לו הזבל, שנשרפה נורה בבניין, שצריך לשלם חשבונות חשמל, שהאינטרקום תקול יש מי שהתמסרנו אליו ואנחנו יודעים שהוא מטפל בהכל וזהו שקט נפשי במקום שבו אנו מתגוררים.

מה כולל ניהול ועד הבית?

הקפדה על הקשבה, מסירות, אדיבות והתייחסות לכל פרט ופרט עד הקטן ביותר תוך הענקת שירותים איכותיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר הוא המניע של חברת אביב ניקיון וניהול מבנים למצוינות, הצלחה וצמיחה בכמות לקוחותיה.
צרו קשר

יועצי השירות, שיווק והמכירות של אביב ניקיון וניהול מבנים עומדים לרשותכם לכל שאלה, פרטים נוספים ותאום פגישת ייעוץ אישית ללא התחייבות!

המוקד פועל בימים א-ה: 09:00-18:30
ימים א-ה: 09:00-20:00 | יום ו: 12:30 - 9:00
טופס פנייה

כדי להקל ולחסוך לכם זמן יקר, ללא המתנה בטלפון, אנא מלאו את טופס הפנייה
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן